Články z kategorie: Itálie

The Italian Job 2012 – 12. den

Předposlední den naší cesty jsme vyrazili brzy ráno z kempu u Gardského jezera vstříc Benátkám. Jediná kaňka na pobytu u Gardského jezera tak byl místí vedoucí kempu, jenž nám chtěl naúčtovat o noc více. Nakonec jsme po připomínkách platili opravdu správou cenu. Do Benátek dojíždíme před polednem a hned nás zaráží strašně drahé parkovné. Po mostě […]

The Italian Job 2012 – 11. den

I jedenáctý den naší cesty nás přivítalo obrovské vedro a jasná obloha. Rtuť teploměru se pohybovala nad hranicí pětatřiceti stupňů celsia, takže jsme se rozhodli pro další odpočinek u osvěžující vody Gardského jezera a v podvečer pro cestu do nedaleké Verony. Dopoledne jsme tedy strávili u vody. Sice to píšu již po několikáté, ale pobyt na […]

The Italian Job 2012 – 10. den

Desátý den byl opět dnem odpočinkovým. Ubytovali jsme se v kempu těsně u jezera Lago di Garda, poblíž městečka Torri del Benaco. Většinu dne jsme strávili u vody. Opravdu jezero Lago di Garda nabízí krásné prostředí, které přímo vybízí k relaxování a odpočinku. I proto jsme se rozhodli to využít. Koupání v křišťálově čisté vodě nám spravilo chuť […]

The Italian Job 2012 – 9. den

Po dni klidu následovala cesta do hlavního města kultury a Toskánska – Florencie. Toskánská metropole nás uvítala moderním předměstím, kde jsme zdarma zaparkovali a vydali se vstříc historickému centru. Florencie je opravdu velké město, zejména pak zaujme rozloha krásného centra plného kostelů a jiných pamětihodností. My jsme se do centra vydali kolem řeky Arno. Nejprve […]

The Italian Job 2012 – 8. den

Osmý den by se dal nazvat prvním odpočinkovým dnem. Rozhodli jsme se zůstat v městečku Viareggio a konečně den bez cestování autem si trošku zarelaxovat. Ovšem co nás opět zklamalo, bylo moře. Před samotnou cestou do Itálie bych vůbec neřekl, že se v moři nakonec okoupeme jen dvakrát. Moře totiž opět nebylo nijak přitažlivé, i proto jsme […]

The Italian Job 2012 – 7. den

Brzy po ránu jsme tedy vyrazili z kempu směrem k jednomu z největších symbolů Itálie, městu Pisa. Cesta po dálnici netrvala ani hodinu a už v centru Pisy parkujeme. Je pravda, že v tomto městě toho k vidění moc není, když vynecháte honosné Náměstí Zázraků. Proto jsme se vydali hned do nejnavštěvovanější části Pisy. Stačí jen překonat městské hradby a ocitnete […]

The Italian Job 2012 – 6. den

Hned ráno po noci hustého provozu na nedaleké dálnici vyrážíme na další cestu. Naším cílem pro šestý den italské výpravy je Cinque Terre. Tato pobřežní oblast obsahující pět malebných vesniček byla prohlášena národním parkem před více jak deseti lety. Cesta do srdce tohoto národního dědictví je sice poměrně složitá a skýtá zdolání několika ostrých serpentýn, […]

The Italian Job 2012 – 5. den

Krásné počasí nás přivítalo i pátý den naší výpravy, a ačkoliv jsme chtěli hned brzy ráno vyrazit dále, nedalo nám to a šli jsme opět okusit osvěžující vodu Gardského jezera. Zde jsme strávili téměř celé dopoledne, načež jsme se museli sbalit a vyrazit směr Bergamo. Byl už tady totiž den, kdy jsme měli na letišti […]

The Italian Job 2012 – 4. den

Jelikož nás tlačil čas, tak čtvrtý den v italských Dolomitech je i dnem posledním před přesunem dále na jih. Jenomže po ránu nás přivítalo nádherné počasí – azuro. Proto jsme se rozhodli zdolat ještě jeden vrchol. Sbalili jsme tedy stan a veškeré věci do auta a k našemu cíli jsme vyrazili autem. Po krásných serpentýnách jsme stoupali […]

The Italian Job 2012 – 3. den

Třetí den jsme se hned po snídani vydali vstříc skalistým Dolomitům. Od kempu jsme se rozhodli jít přímo do kopců, přičemž našim hlavním cílem se stal Rifugio Ra Valles, předposlední stanice lanovky vedoucí z Cortiny d´Ampezzo, jenž leží v 2475 m.n.m. První naší zastávkou bylo horské jezero Ghedina, jenž nás upoutalo nejen svojí čistotou, ale i neskutečným […]